18.9.2012

Pörri ja Aksu

Pieni, suloinen koiravieras ilahdutti meitä käynnillään viikonloppuna ♥ Pörri otti vieraan vastaan kissan elkein ☺ Tässäpä kuvasarjaa vierailusta:
"Hei, kuka sä oot?"
-"KISSA, etkö sä tiedä!!"
"Anna mä haistelen?"
-"No, enpä tiedä..."
"Mikset sä tuu sieltä pois?!"
"Älä vaan sä tuu tälle puolelle!
Mä oon niin valmiina!"
"Joko sä leikit mun kans?"
- "Miltäs näyttää?"
"Miksi sä sinne menit? En mä pääse sinne!"
-"Sä voit tasan olla siellä missä oot!"

Tätä peliä jatkui koko vierailun ajan ;D Aksu tuhahteli ja voivotteli kissaherran vieraanvaraisuutta: Outo otus, kun ei suostunut tekemään lähempää tuttavuutta.... Pörriä koiramainen karvapallero kiinnosti, mutta vain, kun hän itse sitä halusi. Aksun lähestyessä mentiin taas selkä köyryssä ja  muristen pöydän alle.

Ja voitte uskoa, sitä murinaa piti kyllä yrittää kuunnella! Niin vaimeaa se oli, mutta Aksu sen kyllä kuuli ;D

Haleja ja rapsutteluja Aksulle ♥ Tervetuloa toistekin!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille tänne kurkkaaville ja
lämpimästi tervetuloa uusille lukijoille!

10 kommenttia:

  1. Oo, kuinka kuvaava sarja teksteineen :) Mour!

    VastaaPoista
  2. Mä niin näen tuon sarjan leffana :DD
    Kovin tuttua touhua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä olis saanut pienen leffapätkän aikaiseksi, totta tosiaan ! Oli hauska seurata sivusta, vaikka yhteistä säveltä ei sitten kuitenkaan löytynytkään ☺

      Poista
  3. Ilimiselevä arvovaltakiista :)

    VastaaPoista
  4. Niin kissamaista toimintaa .. ja koiramaista kans=D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pörrillä on "lapsuudesta" huonoja kokemuksia...
      No-o, yrittänyttä ei laiteta ;D

      Poista
  5. Hihi :D Voin niiiin kuvitella tuon vierailun :DD Meilläki ku kaks kissaa ja kerran otettiin koira ku isä ei ennää voinu pittää sitä, kissat kyllä kohteli sitä koiraa ku alimman kastin jäsentä! :D Nyt se koira-neiti on jo autuammilla mailla :/ mutta onnellisen elämän sai loppuun asti :) Silitysterkkuja teän ihanalle Pörrille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta koiravieraat ovat ihania, saisi käydä useamminkin ;D Sitten näkisi kenties jotain kehitystäkin näissä tilanteissa *heh*

      Mä uskon vakaasti, että Pörri tottuisi helposti koiruleihin ♥

      Mä vien terkut perille.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...