16.1.2013

Haasteista huipuin - DIY-haaste

Sain Outilta todella mielenkiintoisen haasteen. Tämä haaste ei tuottanut vaikeuksia eikä harmaita hiuksia - ainoastaan top 3 valinta mietitytti hetkisen ;D Muuten olin kuin kotonani haasteen saatuani. Kiitokset vielä Outille!

Haasteeseen kuuluu jakaa 3 parasta DIY-ideaa ja haastaa 3 muuta blogia mukaan.

1. Art Medium-pöytä
Kenties ehdoton number one on tähän astista keittiönpöydän "ikitabletit", jotka saa pois vain hiomalla tai maalaamalla.
 Joku ehkä muistaa, kuinka tuo lakkailu lähti sittemmin lapasesta ja levisi aina tuoleihin sekä varjostimiin asti...


2. Tarjottimet
Pitsit ja silityskuvat (+ kaikki muu tilpehööri) ne yhteen sopii...


3. Valokuvatarjotin
Kirpparilta löytynyt kehys ei löytänyt paikkaa seinältä, joten pistin pellavakankaan taustaksi kera vanhojen sukukuvien. Kuvat on helppo vaihtaa, jos niiden katsominen alkaa tökkimään ;D Kahvat löytyivät (tai itseasiassapussillinen) niin ikään kirpparilta.


Haastavaksi tämän teki se, etten kertakaikkiaan meinannut osata päättää, mitkä 3"duunaa ihan itse" -ideaa jakaisin teille. Lisää näitä strömsöilyjä löytyy tuolta sivupalkista Tuunaukset ja tekeleet-kohdasta.

Ja eteenpäin tämä lähtee seuraaville 3 kekseliäälle bloggaajalle, olkaapas hyvät:

Kristi, hyvää&kaunista
Marika, Kolmen Tähden Koti
Irma, Punaisen Mökin Kammari

Mä jatkan täällä laiskottelua.
Kynttilät palaa ja pakkanen paukkuu, mutta ei anneta sen haitata, eihän ?!


PS. Muistakaa osallistua arvontaan!!!

8 kommenttia:

  1. Oi, olipas kiva haaste ja kivat tuunaukset! Varmasti oli hankalaa valita parhaat, niin paljon kaikenlaista olet tehnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaste oli mitä mainion ja kenties omiaankin mulle ;DD

      Kiitos, Purlina!

      Poista
  2. Hihii! Mahtava idea nuo ikitabletit :) Kivaa illan jatkoa sinnekin.

    VastaaPoista
  3. Jee! Mä arvasin jo että kukaan ei anna mulle tätä, koska mä jätän puolet haasteista aina tekemättä :D

    Kiitti!! <3


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes ajatellut, etten antaisi sulle... höh!!

      Mä oon myös laiska noihin haasteisiin ja tunnustuksiin osallistumaan. Ja turhaa tuo no award-mainoskin on tuolla sivupalkissa - niitä tuppaa vain tulemaan silloin tällöin.

      Tätä haastetta en voinut ohittaa ;D

      Poista
  4. Ihania nämä sinun tuunaukset kaikkinensa, oli varmaan vaikea valita niistä kolme.
    Tuo pöydän tuunaus varsinkin kolahti minnuun tässä postauksessa. Itsellä tuo art mediumin käyttö ei tahdo luonnistua, oon vissiin liian hätänen enkä malta odottaa että se kuivuisi tarpeeksi... ;)
    Kiitokset tästä kivasta haasteesta, aion kyllä vastata kunhan saisin kotikoneeni kuntoon ensin....
    Mukavaa loppuviikkoa sinne!

    VastaaPoista
  5. Kiva kuulla, Irma!

    Art Medium tuunailussa olen huomannut, että kannattaa tosiaan antaa kuivua yön yli, muuten ei tahdo luonnistua ;D

    Ihana tuunaus oli sullakin siitä "jakkarasta"!! Huokausten huokaus...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...