29.4.2013

Mistä oli viikonloppu tehty?

Ulkoilmasta (=happimyrkytyksestä), haravomisesta, kevään ensiorvokeista, tuunailuista oli viikonloppu tehty. Ruusunpiikit tuntuvat sormissa vieläkin - aivan kaikkia ei saatu pois *auts ja auts*

Mutta huh, miten paljon hommaa tuo pihamaa pitääkään sisällään, 1/4 pihaa vielä haravoimatta...pakko oli luovuttaa, sillä päivä ei olisi muuten riittänyt maalailuille etc.



Teki mieli sprayjata nurmikkokin, sillä niin on orvonnäköisiä nuo pikkuvihertävät orvokit vielä ;D Mutta ei, en sprayjannut niitä vaan pari leikkuulautaa tuunasin eli maalasin ihan siveltimellä kuitenkin.





Illalla maltoin hieman lueskellakin (jälleen miljoonannen kerran...) näitä: 

Nyt sisällä kuivuvat singerin koppa ja pinnatuoli. Saas nähdä, mitä niistä vielä kehkeytyy. Kopalle mulla on kyllä aivan toisenlaiset suunnitelmat kuin säilyttää se alkuperäistarkoituksessaan ja uudessa värissään - nih! Ai niin, tein mä yhden rasiatuunailunkin, mutta se on jo aivan oma postauksensa se!

Nyt aamusumpille, että heräisi vihdoinkin :=)

Mahtavaa maanantaita kaikille!

10 kommenttia:

  1. No tulihan se kevät ja haravakelit teillekin :)

    Sä kerkeet paljon enemmän kuin minä, mulla on kirjat ja lehdet ihan rästissä, pinot vaan kasvaa! Mutta kai mä joku päivä....mutta nyt fillari varastosta ja menoksi, jos ehtis käydä moikkaamassa torilla omaa kukkamyyjää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, tottaviet tuli!! Kyllä sitä odotettiinkin ;D Huisia vauhtia häipyi lumet.

      Mä en millään usko, että pysyn sun matkassa :=)

      Poista
  2. Samanlaisissa tunnelmissa meidänkin sunnuntai, happimyrkytystä ja haravointia :)
    Ihanat tuunaukset, taas!

    VastaaPoista
  3. Kivat nuo tekstit leikkuulaudoissa, löysitkö Pinterestistä? Mulla olis pari juuri maalattua leikkuulautaa tekstiä vailla, nuo sopisi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Laura. Ei oo Pinterestistä nuo kuvat. En ole sinne rekisteröitynyt - pitäisi varmaan :)

      Olen vuosien saatossa kerännyt tekstejä ja nuo ko. leikkuulautakuvat ovat omat muokkaamani/yhdistelemäni joistain Graphics Fairyn tuhanisista ihanista teksteistä.

      Poista
  4. Kauniille blogille tunnustusta pukkaa!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...